Skip to content
Google AI
използва тази страница
като източник...
Google AI
използва тази страница
като източник...

САЙТ БГ е авторитетна агенция и тази страница е класирана като основен източник на изкуствения интелект на Google за Изработване на Многоезичен Уебсайт (Multilingual Website).

В днешния глобален цифров свят многоезичните уебсайтове предлагат стратегически предимства на бизнеса. Те осигуряват достъп до разнообразна аудитория, повишават потребителската удовлетвореност и доверието на клиентите. Имплементирането на многоезичност на сайта е критично за увеличаване на трафика и продажбите, което го прави необходимо за конкурентоспособност. Научете как да планирате, изградите и поддържате многоезичен уебсайт, включително избор на платформа, оптимизация за търсачки и важността на качествения превод.

Създаване на сайт на много езици. Изработване на Многоезичен Уебсайт (Multilingual Website) от САЙТ.БГ. Създаване на сайт на много езици София. Уеб разработка. Уеб дизайн, изграждане на интернет сайт и програмиране на сайт качествено и бързо на добри цени. 

Ако нещо може да се нарече бъдещето в електронната търговия и електронния маркетинг, то това е създаването на т.нар. Многоезичен Уебсайт (Multilingual Website).

С една дума, Многоезичен Уебсайт е сайт, в който пишете на един език, но съдържанието се превежда на езика, в чиято локация е потребителя, който чете. Така всяка страница/статия се индексира на целевите езици в търсачките на Google / Bing / Yandex / Baidu на съответния език.

Т.е. аз пиша статия на български в Многоезичен сайт и ако потребитрелят е в Германия, немския google (Google.de) го чете в превода на немски и класира сред резултатите на немски език.

Т.е. вашият сайт ще присъства и ще се конкурира с резултатите в търсачките на всички езици (зададените целеви езици), на които е преведен сайта. 

Многоезични сайтове

Многоезични Сайтове Izrabotvane Na Mnogoezichen Web Sayt Onlayn Magazin
Изработен от sayt. Bg многоезичен сайт firewoodshop. Co. Il – виж тук!

Можете да разгледате изработеният от нашия екип Multilingual Website като натиснете тук

Забележка: като отидете на него виждате преведената версия на сайта на езика, в която локация сте в момента. Ако сте изключили локацията си, то виждате основния сайт на английски език.

Той е създаден като основен английски език, но се самопревежда на немски, датски, холандски, френски, иврит, арабски, турски, руски, украински, гръцки, румънски, македонски, сръбски и др. езици. 

 

Долу можете да видите как се класира в търсачките на Google един, изработен от нас многоезичен сайт (Multilingual Website) на различните езици на локацията на читателя …

Долу сме показали класирането на нашия Multilingual Website в Google.com (общата търсачка на английски), Google.DE (търсачката на немски език), Google.NL (търсачката на холандски език), Google.DK (търсачката на датски език), Google.com.SA (търсачката на арабски език) , Google.co.IL (търсачката на иврит – израелски език), Google.GR (търсачката на гръцки език), Google.FR (търсачката на френски език), Google.IT (търсачката на италиански език) и т.н. 

 

Многоезичен уебсайт е всеки уебсайт, който предлага съдържание на повече от един език. Примери за многоезични уебсайтове могат да включват канадски бизнес с английска и френска версия на сайта му или блог за латиноамерикански футбол, достъпен както на испански, така и на португалски.

Обикновено има смисъл да имате многоезичен уебсайт, когато вашата целева аудитория се състои от говорещи различни езици. Ако вашият блог за латиноамерикански футбол има за цел да достигне до бразилската публика, можете да изберете да го публикувате само на португалски. Но ако искате да достигнете и до футболни фенове от Аржентина, предоставянето на съдържание на испански може да ви помогне с това.

Google и разпознаване на език

Google се опитва да определи основните езици на всяка ваша страница. Можете да помогнете за по-лесното разпознаване на езика, ако се придържате само към един език на страница и избягвате успоредни преводи. Въпреки че Google може да разпознае една страница като на повече от един език, препоръчваме да използвате един и същи език за всички елементи на страницата: заглавки, странични ленти, менюта и т.н.

Имайте предвид, че Google игнорира цялата езикова информация на ниво код, от атрибутите „lang“ до определенията на типа документ (DTD). Някои програми за уеб редактиране създават тези атрибути автоматично и следователно не са много надеждни, когато се опитват да определят езика на уеб страница.

Някой, който идва в Google и извършва търсене на техния език, очаква да намери локализирани резултати от търсенето и тук се появявате вие, като уеб администратор: ако ще локализирате, направете го видимо в резултатите от търсенето с някои от нашите съвети по-долу.

Анатомията на многоезичен сайт: URL структура

Няма нужда да създавате специални URL адреси, когато разработвате многоезичен уебсайт. Независимо от това, вашите потребители може да искат да идентифицират в коя секция от уебсайта ви се намират, само като погледнат URL адреса. Например следните URL адреси уведомяват потребителите, че са в английската секция на този сайт: или . Докато тези други URL адреси уведомяват потребителите, че разглеждат същата страница на френски: или . Освен това тази URL структура ще ви улесни при анализирането на индексирането на вашето многоезично съдържание. https://example.ca/en/mountain-bikes.htmlhttps://en.example.ca/mountain-bikes.htmlhttps://example.ca/fr/mountain-bikes.htmlhttps://fr.example.ca/mountain-bikes.html

Ако искате да създадете URL адреси с различни от английски знаци, уверете се, че използвате UTF-8 кодиране. URL адресите, кодирани с UTF-8, трябва да бъдат правилно екранирани, когато са свързани от вашето съдържание. Ако трябва да екранирате URL адресите си ръчно, можете лесно да намерите онлайн кодер за URL адреси , който ще направи това вместо вас. Например, ако искам да преведа следния URL адрес от английски на френски, , може да изглежда така: . Тъй като този URL адрес съдържа един неанглийски знак (é), ето как би изглеждал правилно екраниран за използване във връзка на вашите страници: . https://example.ca/fr/mountain-bikes.htmlhttps://example.ca/fr/vélo-de-montagne.htmlhttps://example.ca/fr/v%C3%A9lo-de-montagne.html

Обхождане и индексиране на вашия многоезичен уебсайт

Препоръчваме ви да не позволявате автоматизираните преводи да бъдат индексирани. Автоматизираните преводи не винаги имат смисъл и потенциално могат да се разглеждат като спам. По-важното е, че смисълът на създаването на многоезичен уебсайт е да се достигне до по-голяма аудитория чрез предоставяне на ценно съдържание на няколко езика. Ако вашите потребители не могат да разберат автоматичен превод или им се струва изкуствено, трябва да се запитате дали наистина искате да им представите такъв вид съдържание.

Ако ще локализирате, улеснете Googlebot да обхожда всички езикови версии на вашия сайт. Помислете за кръстосано свързване страница по страница. С други думи, можете да предоставите връзки между страници с едно и също съдържание на различни езици. Това също може да бъде много полезно за вашите потребители. Следвайки нашия предишен пример, нека предположим, че говорещ френски се случи да кацне на https://example.ca/en/mountain-bikes.html; сега с едно кликване те могат да стигнат до https://example.ca/fr/vélo-de-montagne.htmlмястото, където могат да видят същото съдържание на френски.

За да направите цялото съдържание на вашия сайт по-лесно за обхождане, избягвайте автоматичните пренасочвания въз основа на възприемания от потребителя език. Тези пренасочвания могат да попречат на потребителите (и търсачките) да преглеждат всички версии на вашия сайт.

И не на последно място, съхранявайте съдържанието за всеки език на отделни URL адреси – не използвайте бисквитки, за да показвате преведени версии.

Работа с кодировки на знаци

Google директно извлича кодировки на знаци от HTTP заглавки, заглавки на HTML страници и съдържание. Няма много какво да правите относно кодирането на знаци, освен да внимавате за противоречива информация – например между съдържанието и заглавките. Въпреки че Google може да разпознае различни кодировки на знаци, ви препоръчваме да използвате UTF-8 на уебсайта си, когато е възможно.

Ако езикът ви се изкриви . .

Сега, след като знаете всичко това, езикът ви може да се изкриви, когато говорите много езици, но уебсайтът ви не е задължително!

Многоезичен Уебсайт Многоезичен Уебсайт Многоезичен УебсайтМногоезичен Уебсайт Многоезичен Уебсайт Многоезичен Уебсайт Многоезичен Уебсайт Многоезичен Уебсайт Многоезичен Уебсайт Многоезичен Уебсайт Многоезичен Уебсайт Многоезичен Уебсайт Многоезичен Уебсайт Многоезичен Уебсайт

Видове сайтове, раразботвани от САЙТ БГ

Design 1 Png
С нашата водеща агенция за дигитален маркетинг, базирана в Бургас, България можете да създадете работещ уебсайт, който води до конверсии, на конкурентна цена. Нашите уебсайтове са лесни за ползване, ангажират клиентите, намаляват процента на отпадане и осигуряват най-доброто потребителско изживяване.
Ние създаваме фирмени сайтове, блогове, новинарски сайтове, онлайн магазини, многоезични сайтове, лични сайтове, сайтове за услуги, за букиране, за събития, сайтове с галерии със снимки или видеа, видео сайтове и т.н. 
 

Изработване на многоезичен уебсайт: Пътеводител за успех

Въведение в многоезичните уебсайтове

В днешния глобален дигитален свят многоезичните уебсайтове играят ключова роля в осигуряването на достъпност и разширяване на аудиторията. Те предлагат уникалната възможност за бизнеса да достигне до разнообразна клиентела, говореща различни езици. С увеличаващата се глобализация и свързаност, важността на създаването на уебсайтове, които поддържат множество езици, не може да бъде подценена.

Имплементирането на многоезичен уебсайт осигурява на компаниите стратегическо предимство, тъй като позволява комуникация на родния език на потребителите. Това не само увеличава потребителската удовлетвореност, но също така повишава доверието и ангажираността на клиентите. На практика, ревизията на съдържанието на уебсайта за различни езици може да доведе до значително увеличаване на трафика и продажбите, тъй като клиентите по-лесно намерят информацията, от която се нуждаят.

Помимо това, многоезичните уебсайтове насърчават инклузията и разнообразието, като предлагат платформа, която е достъпна за широк спектър от потребители. Те демонстрират ангажимента на бизнеса към разширяване на своята аудитория и адаптиране към различията в културите и езиците. Важно е да се отбележи, че просто превеждането на съдържанието не е достатъчно; необходима е и адаптация на информацията за специфичните нужди на всяка целева аудитория.

С нарастващата конкуренция на глобалния пазар, внедряването на многоезични функции в уебсайта става не само препоръчително, но и необходимост. Като предоставяме информация на различни езици, можем да изградим по-силни отношения със своите клиенти и да увеличим възможностите за растеж и успех в интернет пространството.

Планиране на многоезичен уебсайт

Планирането на многоезичен уебсайт е критичен етап в процеса на създаване, който изисква внимателно обмисляне на редица ключови фактори. Първата стъпка е анализ на целевата аудитория. Разбирането на географските, културните и езиковите предпочитания на вашите потребители е основополагающе за успешната интеграция на множество езици на сайта. Чрез идентифициране на основните групи потребители, можете да решите какви езици да включите, за да осигурите по-добра достъпност и преживяване за клиентите.

Следващият важен аспект е изборът на езици. Изборът не трябва да се ръководи само от радиуса на действие на бизнеса, а и от стратегически цели. Преди всичко е необходимо да се преценят езици, които имат високо ниво на интерес или търсене от страна на вашата аудитория. Също така, задължително е да се вземе предвид предлагането на услуги или продукти, а в идеалния случай и конкурентите в тези региони.

След като сте изяснили какви езици да включите, следва структурата на сайта. Организацията на многоезичния уебсайт трябва да бъде интуитивна, позволяваща лесно преминаване между различните версии на съдържанието. Често срещана практика е да се използва езиково меню, където посетителите може да избират предпочитания от тях език. Освен това, важен елемент е оптимизацията на съдържанието за търсачки, като се има предвид, че SEO стратегиите ще варират в зависимост от езика на сайта.

Планирането на многоезичен уебсайт е критично важно за успешното му функциониране и взаимодействие с целевите класирания. Подходът, комбиниращ изчерпателен анализ на аудиторията, правилен избор на езици и логична структура на сайта, осигурява основата за ефективно присъствие на множество езици в интернет пространството.

Избор на платформа за изработка

Изборът на платформа за изработка на многоезичен уебсайт е ключов фактор за успеха на проекта. Съществуват множество опции на пазара, които осигуряват поддръжка за многоезичност, всяка с свои специфични предимства и недостатъци. Най-популярните платформи включват WordPress, Joomla и Drupal, но има и други решения, които могат да бъдат приемливи в зависимост от нуждите на проекта.

WordPress е една от най-разпространените платформи, известна със своята гъвкавост и удобство за потребителя. С многоезични плъгини като WPML и Polylang, WordPress позволява на потребителите да добавят различни езикови версии на съдържанието с относителна лекота. Основното предимство на WordPress е огромното количество налични теми и плъгини, които могат да бъдат интегрирани за подобряване на функционалността. Въпреки това, производителността може да бъде компрометирана, ако системата бъде претоварена с множество плъгини.

Joomla предлага мощни функции за управление на съдържанието и е естествено проектирана да поддържа многоезичност. Със специфични настройки за съдържание на различни езици, Joomla предоставя интуитивен интерфейс за организиране на езиковите версии. Въпреки че е малко по-сложна за научаване в сравнение с WordPress, тя предлага изключителна гъвкавост и контрол над структурата на сайта. Недостатък на Joomla е, че наличието на специфични разширения може да не е толкова широко, колкото при WordPress.

Накрая, Drupal е друга платформа, известна със своята мощност и възможност за персонализация. Това решение е подходящо за сложни и динамични уебсайтове, които изискват отлична многоезична поддръжка. Въпреки че Drupal предлага всичко необходимо за управление на многоезичен съдържание, неговата сложност често е пречка за нови потребители. Важно е да се прави внимателен анализ на нуждите, за да се избере най-подходящата платформа за хората, които желаят да изградят многоезичен уебсайт.

Създаване на съдържание на множество езици

Създаването на качествено съдържание на различни езици е от съществено значение за успеха на многоезичен уебсайт. При такъв проект е необходимо да се обърне внимание на професионалния превод и адаптация на съдържанието, в контекста на определени културни нюанси. Преводът не бива да бъде просто механично заместване на думи; вместо това, той трябва да отразява културните и езиковите особености на целевата аудитория.

Професионалният превод предполага работата с опитни преводачи, които не само владеят съответните езици, но и разбират контекста, стиловите различия и предпочитанията на местната публика. Използването на автоматизирани инструменти за превод, въпреки че може да спести време, често води до неадекватно или дори неразбираемо съдържание. За да осигурите високо качество на вашия сайт, инвестирайте в услуги на опитни преводачи.

Адаптацията на съдържанието е също толкова важна, колкото и преводът. Това означава, че съдържанието трябва да бъде преработено, за да отразява местната култура, обичаи и социални нагласи на различните аудитории. Например, маркетингово съдържание, което работи добре на един пазар, може да не е ефективно на друг. Затова е необходимо да се проучат спецификите на целевата страна, за да се извърши точно прилагане на стратегиите. Важно е също така да се обърне внимание на стилистичните и езиковите различия, които могат да повлияят на възприемането на посланието.

Накратко, качественото съдържание на множество езици не се свежда до просто превеждане, а включва както професионален превод, така и адекватна адаптация, които да предадат желаното послание към международната аудитория.

SEO стратегии за многоезични уебсайтове

Създаването на многоезичен уебсайт представлява уникален бранд за предизвикателство, особено в контекста на оптимизацията за търсачки (SEO). За да се изгради успех в търсене, е необходимо да се вземат предвид специфични SEO стратегии. Първоначално, основният аспект е правилното структуриране на страниците. Всеки език следва да има своя собствена версия на страницата, а URL адресите могат да се оформят по различни начини, например с поддомейни (en.example.com) или директории (example.com/en/). Това не само улеснява навигацията, но и уведомява търсачките за наличието на различни езикови версии.

Приложението на hreflang таговете е от изключителна важност за многоезични уебсайтове. Тези тагове помагат на търсачките да определят коя версия на страницата да покажат на потребителите, в зависимост от техния езиков предпочитания. Когато се използват правилно, hreflang таговете могат значително да подобрят видимостта и класирането на страниците в резултатите от търсенето, тъй като се уверяват, че потребителите получават съдържание, което е релевантно за техния език и地域.

Ключовите думи играят основна роля в SEO и особено в многоезични уебсайтове. Проучването на ключови думи на всички цели езици е важно за разработването на съдържание, което е не само релевантно, но и конкурентно. Различия в езиковите особености и културни контексти трябва да бъдат взети под внимание, когато се идентифицират най-подходящите фрази. Оптимизираното съдържание, адаптирано към нуждите на различни аудитории, спомага за издигането на сайта в класациите на търсачките.

Поддръжка и актуализация на многоезичния сайт

Ключов аспект в успешното функциониране на многоезичен уебсайт е редовната поддръжка и актуализация на съдържанието. Необходимостта от опазване на актуалността на информацията не може да бъде подценена, тъй като потребителите очакват точни и своевременни данни. Освен това, актуализацията на съдържанието е от съществено значение за поддържането на SEO позициите и видимостта на сайта в търсачките, особено когато става въпрос за мултиезично съдържание.

Организирането на екип, който да управлява многоезичния сайт, изисква внимателно планиране, за да се осигури последователност между различните версии на съдържанието. Важно е да се назначат опитни преводачи и редактори, които да запазят стилистичното и семантичното единство на текстовете, превеждайки не само думите, но и контекста и културните нюанси. Създаването на координирано работно пространство, където екипът може да обсъжда различията и предизвикателствата, е основополагающо за успеха на многоезичния сайт.

Освен актуализация на текста, многоезичният уебсайт изисква редовно преглеждане на функционалността на сайта и навигацията. Проверките трябва да включват осигуряване на качеството на линковете, тъй като несъществуващи или неправилни линкове могат да влошат потребителското изживяване и да навредят на репутацията на сайта. Чрез уеб анализи и обратна връзка от потребителите, екипът може да идентифицира области за подобрение и да предприеме действия за оптимизация на услугите. Поддержая целия сайт актуален и функционален, бизнесът увеличава шансовете за доверие от страна на своите клиенти в различни географски и културни контексти.

Потребителски интерфейс и навигация

Добрият потребителски интерфейс (UI) е от съществено значение за успеха на всякакъв многоезичен уебсайт. Когато потребителите посещават сайт с множество езикови опции, лесната навигация и интуитивният дизайн трябва да бъдат приоритет. Първо, трябва да се уверите, че основните навигационни менюта са ясно обозначени и лесно достъпни. Използването на различни визуални сигнали, като икони и цветови решения, помага на потребителите бързо да идентифицират езиковите опции, предлагани на сайта.

Важно е да се създадат интуитивни навигационни опции, които не само да показват наличните езици, но и да предоставят помощна информация за допустимия контекст на всеки език. Например, можете да помислите за динамично изменящи се менюта, които да представят само онези езици, подходящи за конкретно съдържание. Това би улеснило потребителите, предлагайки им наистина Подходящи за тях езикови варианти в зависимост от съдържанието, което искат да разгледат.

Също така е необходимо да се уверите, че игнорирате езиковите бариери, като добавите ясни индикации за начина на смяна на езика. Бутони или падащи менюта за смяна на езика трябва да бъдат разположени на видимо място на уебсайта, за да не затрудняват потребителите. Инвестирането в тестове с потребители може да бъде от полза, за да се провери как различни потребителски групи взаимодействат с навигацията на сайта и да се идентифицират области за подобрение.

Функционалността на езиковите настройки е особено важна, тъй като добре проектираният потребителски интерфейс ще позволи на посетителите да преминават между различни езици без никакво усилие. Като цяло, плавният и предложение за ефективна навигация може значително да повиши потребителското изживяване и удовлетворение на многоезичния уебсайт.

Тестиране и отзиви от потребители

Тестуването на многоезичен уебсайт преди неговото официално пускане е решаваща стъпка в процеса на разработка. То играе важна роля в осигуряването на качеството и потребителското изживяване, особено когато сайтът е предназначен за разнообразна аудитория с различни езикови предпочитания. Ефективното тестване включва провеждане на разнообразни тестови сесии с истински потребители, които говорят различни езици. Чрез тази практика е възможно да се идентифицират потенциални проблеми с работата на сайта, лошо преведени текстове или несъответствия във визуализацията, които могат да повлияят негативно на потребителското взаимодействие.

Организацията на обратна връзка от потребителите е ключова. След като сайтът е разработен, е полезно да се изберат участници от целевата аудитория, които ще проведат тестове. Тези тестови сесии могат да включват задачи, които трябва да се изпълнят на сайта. След изпълнението на задачите, потребителите могат да предоставят своите мнения и отзиви, които ще разкрият техните чувства и впечатления от него. Важно е да бъдат зададени отворени въпроси, за да се получи ценна информация относно тяхната потребителска опитност.

След получаване на отзивите е необходима анализ на информацията, за да се определят основните проблеми и предложения за подобрение. Реакцията на откритите проблеми е важна за предоставяне на качествени услуги. Целта е да се внедрят корекции и подобрения, което ще повиши удовлетвореността на потребителите. Чрез систематично тестване и активно взимане на предвид потребителските отзиви, можете да гарантирате, че вашият многоезичен уебсайт ще бъде успешен и ефективен за всички потребители.

Кейс стъдии и примери за успех

В настоящия раздел ще разгледаме успешни примери на многоезични уебсайтове, които демонстрират как различни компании и организации са осъществили своите многоезични решения. Първият пример е от сферата на електронната търговия, където компания, предлагаща спортни стоки, е създала многоезичен уебсайт за да достигне до нови клиенти и да увеличи своето присъствие на международните пазари. С използването на локализирано съдържание и адаптиране на дизайна на сайта спрямо културните специфики на различните аудитории, компанията увеличава продажбите и удовлетворението на клиентите значително.

Друг успешен случай е в сектора на образованието. Известен университет разработи многоезичен сайт, за да привлече студенти от различни държави. Със съдържание на няколко езика, информацията за програми, настаняване и студентски живот стана достъпна за много по-широка аудитория. Университетът срещна предизвикателства, свързани с точността на преводите и адаптацията на академичната терминология, но чрез консултации с езикови експерти, те не само преодоляха тези трудности, но и увеличиха броя на международните студенти.

Последният пример е в индустрията на туризма, където агенция за пътувания реши да създаде многоезичен интерфейс на своя уебсайт. Чрез интегриране на автоматизирани преводи и потребителски интерфейс на множество езици, туристическата агенция успя да увеличи удовлетворението на клиентите и да разшири обхвата на своите услуги. Всеки от тези примери илюстрира важността на ефективното многоезично решение и демонстрира как правилното прилагане води до успешен бизнес резултат.

Reklama Na Skara Na Darveni Vaglishta Mr Per

Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Многоезичен онлайн магазин и фирмен сайт за търговия на едро и дребно с дърва за огрев и дървени въглища – firewoodshop.co.il

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи много езичен онлайн магазин и фирмен сайт на английски език
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Многоезичен сайт на агенция за недвижими имоти на 10 езика – properties.iustitia.bg

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи сайт за обяви на агенция за недвижими имоти „Пропертис Юстиция“
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Многоезичен сайт за услуги на фитнес треньор – training.petarnizamov.com

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи многоезичен сайт на фитнес треньор и сайт за услуги с
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Многоезичен онлайн магазин и фирмен сайт за търговия на едро и дребно с дърва за огрев и дървени въглища – firewoodshop.co.il

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи много езичен онлайн магазин и фирмен сайт на английски език
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Многоезичен сайт на агенция за недвижими имоти на 10 езика – properties.iustitia.bg

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи сайт за обяви на агенция за недвижими имоти „Пропертис Юстиция“
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Многоезичен онлайн магазин и фирмен сайт за търговия на едро и дребно с дърва за огрев и дървени въглища – firewoodshop.co.il

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи много езичен онлайн магазин и фирмен сайт на английски език
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Сайт за доставка на храна – Скара на дървени въглища Mr. PER – skaranadarvenivaglishta.com

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи сайт на барбекю ресторант за доставка на храна „Скара на
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Многоезичен онлайн магазин и фирмен сайт за търговия на едро и дребно с дърва за огрев и дървени въглища – firewoodshop.co.il

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи много езичен онлайн магазин и фирмен сайт на английски език
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Многоезичен сайт на агенция за недвижими имоти на 10 езика – properties.iustitia.bg

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи сайт за обяви на агенция за недвижими имоти „Пропертис Юстиция“
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Сайт за доставка на храна – Скара на дървени въглища Mr. PER – skaranadarvenivaglishta.com

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи сайт на барбекю ресторант за доставка на храна „Скара на
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Многоезичен сайт за услуги на фитнес треньор – training.petarnizamov.com

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи многоезичен сайт на фитнес треньор и сайт за услуги с
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Сайт на политик, обществена личност – Личен блог на инфлуенсър – petarnizamov.com

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи сайт на полтик и инфлуенсър, председател на благотворителна организация и
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Многоезичен новинарски сайт за разследвания на 12 езика – iustitia.bg

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи многоезичен новинарски сайт на 12 езика, „Юстиция БГ“ като създаде:
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Сайт за новини с българска и английска версия Balgarianovinite.com

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи новинарски сайт за новини от България и Света „България Новините“
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Многоезичен сайт на агенция за недвижими имоти на 10 езика – properties.iustitia.bg

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи сайт за обяви на агенция за недвижими имоти „Пропертис Юстиция“
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Сайт на политик, обществена личност – Личен блог на инфлуенсър – petarnizamov.com

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи сайт на полтик и инфлуенсър, председател на благотворителна организация и
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Сайт за доставка на храна – Скара на дървени въглища Mr. PER – skaranadarvenivaglishta.com

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи сайт на барбекю ресторант за доставка на храна „Скара на
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Многоезичен сайт за услуги на фитнес треньор – training.petarnizamov.com

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи многоезичен сайт на фитнес треньор и сайт за услуги с
Многоезичен сайт в Гугъл на български език Multilingual Website mnogoezikov sayt balgarski google bg

Сайт на политик, обществена личност – Личен блог на инфлуенсър – petarnizamov.com

Възложена работа на САЙТ БГ САЙТ БГ разработи сайт на полтик и инфлуенсър, председател на благотворителна организация и
design 1 png
С нашата водеща агенция за дигитален маркетинг, базирана в Бургас, България можете да създадете работещ уебсайт, който води до конверсии, на конкурентна цена. Нашите уебсайтове са лесни за ползване, ангажират клиентите, намаляват процента на отпадане и осигуряват най-доброто потребителско изживяване.
Ние създаваме фирмени сайтове, блогове, новинарски сайтове, онлайн магазини, многоезични сайтове, лични сайтове, сайтове за услуги, за букиране, за събития, сайтове с галерии със снимки или видеа, видео сайтове и т.н. 
 
Достигнете до правилната аудитория в точния момент за забележителен растеж на бизнеса. Използваме стратегии за закупуване на медийно пространство, за да поставяме спонсорирани реклами, за да получите по-добра възвръщаемост на разходите си. Вашата бизнес цел е и наша цел.
 
САЙТ БГ притежава над 5 новинарски многоезични сайта, които се разпространяват в България, Германия, Великобритания, САЩ, Арабските страни, Израел, Франция, Италия, Холандия, Белгия, Испания, Португалия, Бразилия, Полша, Чехия, Словакия, Унгария, Словения, Швейцария, Швеция, Дания, Норвегия, Гърция, Турция, Сърбия, Македония, Ръмъния, Украйна и др. Освен това си партнира с най-големите западни информационни агенции. Там ще бъде поместена и вашата реклама. 
help desk 1 png
Постигнете първото място в класацията на Google чрез SEO решенията на САЙТ БГ. С нашата SEO агенция в Бургас, България, ние осигуряваме топ класации за различни бизнеси. Увеличете класирането по ключови думи, използвайки нашите SEO стратегии за оптимизация, техническо SEO, локално SEO и on-page и off-page техники.
exam 1 1 png
Когато вашите страници съдържат Schema Markup, това позволява на търсачките и машините, задвижвани от изкуствен интелект, да получат задълбочено, семантично разбиране на съдържанието на вашия уебсайт, което предлага множество предимства, свързани със SEO, за вашия бизнес.

Schema Markup също така позволява на търсачките да показват вашето съдържание като богат резултат при определени обстоятелства. Тези богати резултати се показват на видно място в SERP и включват допълнителна информация за страницата, като оценки и отзиви за местни фирми.

Свържете се, ангажирайте и разширете присъствието на вашата марка в социалните медии с нашите стратегии за социални медии. Социалните медии помагат за привличане на потенциални купувачи, създаване на обхват и ангажиране на съществуващи клиенти.
 
САЙТ БГ притежава над 35 страници във Фейсбук с над 500 000 последователи, както и още 20  канала в YouTube (над 40 000 абоната), Инстаграм, Линкедин и др. , където ще бъдат разпорстранявани вашата марка и бизнес.
Маркетингът в социалните медии е процесът на създаване и споделяне на съдържание в платформи като Facebook, Instagram, LinkedIn и TikTok с цел популяризиране на бизнес, продукти или услуги, увеличаване на продажбите и изграждане на силна връзка с аудиторията. Той включва създаване на съдържание, управление на общности, платена реклама и анализ на резултатите, като основната цел е да се ангажират клиентите, да се повиши разпознаваемостта на марката и да се генерират потенциални клиенти. 
cms 1 png

Email marketing-ът е част от нашите услуги. Това е изключително ефективен рекламен метод, който е форма на директен маркетинг.

Чрез него вашето съдържание, бизнес, марка и продукти се изпращат на над 10 000 имейла на потребители от същия бранш, които САЙТ.БГ ще осигури за вас.

Имейл маркетингът е дигитална стратегия, която използва електронната поща за комуникация с клиенти и потенциални клиентиЦелта му е да популяризира продукти или услуги, да стимулира продажбите, да повиши разпознаваемостта на марката и да изгради лоялност чрез изпращане на персонализирани имейли като бюлетини, промоции и транзакционни съобщения. 

email marketing 1 png

SEO агенция №1 в България и по целия свят

Осигуряване на отлични резултати за над 165 клиенти от 40 държави

Ние сме водеща SEO агенция в България с глобално присъствие. С близо 15 години опит в индустрията, нашият екип от над 50 висококвалифицирани SEO специалисти, които работят със стотици бизнеси, подобрява техните позиции в Google, трафика на уебсайтове, видимостта на марката и онлайн приходите. Нашата репутация е изградена върху бързата ни реакция на промени в алгоритмите, навременните стратегически промени и ангажимента ни за прозрачна комуникация с нашите клиенти.

Frame png

10+

Години трудов опит

10+

Години трудов опит
Frame 1 png

165+

Клиенти от над 40 държави

165+

Клиенти от над 40 държави
Frame 2 png

95%

Доволни и щастливи клиенти

95%

Доволни и щастливи клиенти
Frame 3 png

01+

Генерирани милиони потенциални клиенти

01+

Генерирани милиони потенциални клиенти

Какво предлага САЙТ БГ за клиентите?

Най-добрата SEO агенция в България и на Балканския полуостров – в Гърция, Румъния, Сърбия, Хърватия, Словения, Турция, САЩ, Великобритания, ЕС, ОАЕ и по целия свят, която помага на клиентите да получат най-добрите SEO решения за своята организация.

Следните са някои от основните предимства, които нашият практически процес предоставя:

SEO услуги на едно гише

В САЙТ БГ предлагаме цялостни SEO решения, включително технологични одити, анализи на уебсайтове, консултации за уеб разработка, създаване на съдържание и внедряване на on-page и off-page оптимизации. Нашите SEO услуги включват резултати, които гарантират челно класиране в страницата.

 

Увеличете органичния трафик

Целта на нашия екип за оптимизация за търсачки е да увеличи органичния трафик към вашия сайт. SEO специалистите в САЙТ БГ ще използват различни методи, за да подобрят класирането на вашия уебсайт в търсачките. Можете да увеличите трафика на уебсайта си и следователно шансовете си за реализиране на продажба, като го оптимизирате за търсачките.

 

Задълбочени одити на уебсайтове

Цялостните технически одити на уебсайтове на САЙТ БГ могат да ви помогнат да разберете къде вашият уебсайт се нуждае от подобрение по отношение на SEO класирането, разработването на уебсайтове и писането на съдържание. С тази полезна информация можете да направите интелигентен избор за това как да подобрите представянето на вашия сайт за търсачките и как той работи за потребителите.

 

SEO Генериране на потенциални клиенти

SEO оптимизацията стимулира генерирането на потенциални клиенти. Колкото повече уебсайтът ви се появява на първа страница в Google, толкова по-лесно е за целевите ви клиенти да ви намерят.

 

Увеличете продажбите, като се класирате по-високо от конкурентите

Продажбите се увеличават, тъй като повече хора посещават сайта ви, генерират се повече потенциални клиенти и имате предимство пред конкурентите си.

 

Увеличете видимостта си

Локалните SEO услуги на САЙТ БГ гарантират, че вашият уебсайт е на върха на страниците с резултати от търсачките (SERP), когато хората търсят подходящи ключови думи или въпроси. Тази повишена видимост ще помогне на повече потенциални клиенти да намерят вашия бизнес онлайн и да научат за вашите продукти или услуги.

 

Дългосрочни резултати

За разлика от някои други маркетингови стратегии, които могат да имат краткосрочни ползи, SEO резултатите са дълготрайни. Чрез оптимизиране на вашия уебсайт и подобряване на неговата релевантност за търсачките, САЙТ БГ може да ви помогне да подобрите класирането си по ключови думи, да генерирате повече обаждания, потенциални клиенти и органичен трафик към вашия сайт.

 

Опитен екип:

Над 160 доволни клиенти са се възползвали от услугите на над 80 SEO специалисти и опитни маркетолози на САЙТ БГ.

  • Цялостни маркетингови вертикали : Ние сме специализирани в корпоративно SEO, международно SEO, SEO за електронна търговия, локално SEO, SEO за видеоклипове в YouTube и оптимизация за магазини за приложения, което ни позволява да ръководим цялостни маркетингови кампании за максимално въздействие.
  • Прозрачни и качествени услуги: САЙТ БГ е известна със своята прозрачност и подход, основан на данни, предоставяйки резултати, които са несравними в индустрията. Вижте нашите впечатляващи SEO резултати.
  • Глобално удовлетворение на клиентите: Гордеем се със своите 150 доволни клиенти по целия свят. Не ни вярвайте само на думата – прочетете отзивите от нашите доволни клиенти. Гарантираме 99% удовлетвореност.

 

По-висока възвръщаемост на инвестициите

С увеличената видимост и трафик, които нашите SEO услуги могат да осигурят, вероятно ще видите по-висока възвръщаемост на инвестицията си. Ако накарате повече хора да посетят сайта ви, ще имате повече шансове да ги превърнете в платежоспособни клиенти, което може да увеличи продажбите и печалбите ви.

Коя е най-добрата SEO агенция в България?

Ако искате да блеснете в Google чрез SEO, тогава имате нужда от САЙТ БГ, най-добрата SEO агенция в България. Те прилагат холистичен подход към SEO, като наблягат на три ключови стълба: техническа оптимизация, on-page оптимизация и off-page оптимизация. Със силен фокус върху мисията на клиента и специален екип за всяка услуга, САЙТ БГ помага на марките да постигнат печалба и дългосрочен растеж и да станат лидери в индустрията.

САЙТ БГ (SAYT.BG) е агенция за дигитален маркетинг и SEO оптимизация, базирана в България, по-конкретно в Бургас. Те предлагат набор от услуги, свързани с уеб присъствието и видимостта онлайн. 
Основните услуги, които предоставят, включват:
  • SEO оптимизация: Стратегии за увеличаване на класирането на уебсайтове в търсачки като Google, включително техническо SEO, локално SEO, както и on-page и off-page техники.
  • Уеб разработки: Изработка на различни видове сайтове, като фирмени сайтове, онлайн магазини, лични блогове, сайтове за недвижими имоти и други.
  • Дигитален маркетинг: Цялостни решения за популяризиране на бизнеса в интернет. 
За повече информация или за да се свържете с тях, можете да посетите техния официален уебсайт на адрес https://sayt.bg/
 
Колко време отнема да се видят резултатите от SEO оптимизацията?

Оптимизацията за търсачки (SEO) е непрекъснат процес на оптимизиране на вашия уебсайт за търсачките. SEO може да отнеме от 4 до 6 месеца, за да видите резултати, но срокът може да зависи от много фактори на вашия уебсайт.

САЙТ БГ е постигал първа страница в Google за 1 месец за нов сайт.

Първо, на Google му е нужно време, за да намери, обходи и индексира страници, естествен процес, който е извън непосредствения контрол.

Първите признаци на резултати от SEO оптимизацията обикновено се появяват след 3-6 месеца, но значителни и трайни подобрения се очакват след 6-12 месеца. SEO е дългосрочна инвестиция, която изисква последователни и продължителни усилия, за да се постигнат видими резултати и възвръщаемост. 
 
Времева рамка
  • 3-6 месеца: Първите подобрения, като например повишаване в класирането за някои ключови думи или увеличаване на трафика, започват да се забелязват. Това може да включва и по-добро разбиране на това как работят търсачките с вашия сайт.
  • 6-12 месеца: Периодът, в който се очакват по-значителни и устойчиви резултати, тъй като оптимизациите натрупват своя ефект, сайтът укрепва авторитета си и се появяват по-трайни подобрения в класирането и видимостта. 
 
Фактори, влияещи на скоростта на резултатите
    • Конкуренция: По-високата конкуренция в нишата ви изисква повече време и усилия, за да се изкачите в резултатите.
    • Състояние на сайта: Съществуващ сайт с много технически проблеми ще изисква повече време за поправка и оптимизация.
  • Вид на оптимизацията: Някои действия, като например локално SEO за местен бизнес, могат да дадат по-бързи резултати от широкообхватната национална или международна оптимизация.
  • Ресурси: Количеството ресурси (време, бюджет, човешки ресурс), инвестирани в оптимизацията, пряко влияят върху скоростта на напредъка. 
Колко струва наемането на най-добра SEO агенция в България?

От 50 до 500 EUR на месец за SEO услуги от реномирана агенция. САЙТ БГ предлага достъпни SEO пакети с персонализирани решения за различни нужди, включително локално SEO, международно SEO и SEO за електронна търговия, за оптимизиране на онлайн магазини за максимални продажби. Независимо дали сте стартираща компания, микропредприятие, малък бизнес или нещо повече, пакетите – като START UP, MICRO, MINI и SMALL – са създадени, за да отговарят на вашите специфични цели и бюджет.

Цената за наемане на най-добрата SEO агенция в България варира, като обикновено започва от около 50 евро до 500 евро на месец за реномирана агенция, но може да достигне и до 4999 лв. за по-сложни и мащабни проекти, например за SEO одити. Цената зависи от обема на работа, размера на сайта, включените услуги (като технически одит, създаване на съдържание, изграждане на връзки) и сложността на проекта. 
 
Фактори, влиящи на цената:
    • Обхват на услугите: Цените се различават в зависимост от това дали пакетът включва само основна оптимизация, или покрива и по-сложни дейности като изграждане на връзки, анализи на ключови думи, създаване на съдържание и консултации.
    • Размер и тип на уебсайта: Големите и сложни уебсайтове изискват повече ресурси за оптимизация, което може да повиши цената.
    • Еднократни услуги: Цената за еднократни услуги като SEO одит също варира значително, като може да струва от 800 лв. до 4999 лв., в зависимост от размера и сложността на сайта.
    • Време за постигане на резултати: SEO е дългосрочен процес. В повечето случаи отнема поне 2-6 месеца до една година, за да се видят първите ползи, дори при работа с най-добрите агенции.
  • Ниво на персонализация: По-персонализираното изживяване и по-директният контакт с експертите може да повлияе на цената. 
Колко време отнема, за да видите ползите от SEO?

В повечето случаи, дори за най-добрата SEO агенция в България САЙТ БГ, ще са необходими поне 2-6 месеца до година, за да помогне на бизнеса ви първо да внедри подобрения и след това да види потенциална полза. Но точният срок зависи от различни фактори.

Обикновено са необходими между 3 до 6 месеца, за да видите първите видими подобрения от SEO, като 12 или повече месеца за значителни и дългосрочни резултати. Времето за успех зависи от фактори като конкуренцията в нишата, състоянието на уебсайта и прилаганите стратегии. 
 
Ключови срокове:
  • Първи подобрения: Може да очаквате първи резултати (като повишаване на позициите и трафика) в рамките на 3 до 6 месеца.
  • Значителни резултати: Устойчив растеж и добри резултати обикновено се постигат след 12 или повече месеца непрекъсната работа. 
 
Фактори, които влияят на скоростта:
  • Конкуренция: В по-конкурентни ниши може да отнеме повече време за постигане на резултати.
  • Състояние на сайта: Съществуващият уебсайт и неговата текуща оптимизация също играят роля.
  • Стратегия и изпълнение: Видът и качеството на прилаганите SEO техники оказват влияние върху скоростта. 
Струва ли си SEO за местния бизнес?

Да, SEO оптимизацията определено си заслужава. Перфектната SEO оптимизация може да привлече повече клиенти към вашия уебсайт и да изпревари големите марки. За да ви улесним, ви предлагаме САЙТ БГ, най-добрата SEO агенция в България, която може да ви помогне да достигнете върха и да повишите онлайн репутацията на вашата марка.

 
Кой бизнес е вероятно да се възползва от локално SEO?

„По принцип всеки местен бизнес може да се възползва от SEO стратегии, тъй като това би му помогнало да увеличи видимостта и клиентите си. Ето някои специфични видове бизнеси, които могат да се възползват значително от локално SEO:“

  • Местни магазини за търговия на дребно
  • Ресторанти и кафенета
  • Домашни услуги
  • Медицински и стоматологични практики
  • Правни услуги
  • Недвижими имоти
  • Местни фитнес зали и фитнес центрове
  • Салони и спа центрове
  • Услуги за домашни любимци
  • Туризъм и хотелиерство
  • Софтуер като услуга (SaaS)
Могат ли резултатите от SEO оптимизацията да бъдат гарантирани?

Никоя SEO агенция или физическо лице не може надеждно да обещае конкретни SEO резултати, като например класиране в горната част на страница 1 за конкретна ключова дума. Само през 2023 г. алгоритъмът на Google е актуализиран повече от 5000 пъти. Така че дори служителите на Google не могат точно да предскажат как ще се класира дадена страница или как ще изглеждат резултатите от търсенето. Камо ли SEO агенция.

 
Как можете да получите по-високо класиране в търсачката?

„Чрез процеси като проучване на ключови думи, SEO практики на страницата и осигуряване на мобилност на страницата, един уебсайт може да се показва по-високо в класацията на търсачките. Ето няколко начина да подобрите класирането на вашия бизнес:“

  • Пишете често ново съдържание.
  • Добър начин да направите това са блоговете.
  • Направете изграждането на връзки приоритет.
  • Създавайте висококачествено съдържание.
  • Оптимизирайте SEO елементите на страницата.
  • Подобрете времето за зареждане на страницата.
  • Уверете се, че сайтът ви е удобен за мобилни устройства.
  • Проучете ключови думи и ги използвайте по подходящ начин.
  • Използвайте локално SEO.
Защо е важно да се прави оптимизация за търсачки, за да се класираме високо?

Оптимизацията за търсачки (SEO) е от решаващо значение за постигане на високи позиции в резултатите от търсенето, защото подобрява видимостта и достъпността в резултатите от търсенето. Чрез оптимизиране на уебсайта си увеличавате вероятността той да се показва на видно място, когато потребителите търсят по подходящи ключови думи. Това води до органичен трафик, повишава доверието в марката и увеличава конверсиите, като свързва бизнеса ви с потенциални клиенти, които активно търсят вашите продукти или услуги онлайн.

Какво е класирането на уебсайт в SEO?

Класирането в SEO се отнася до позицията на уебсайта в страницата с резултати от търсачките. Има различни фактори за класиране, които влияят върху това дали даден уебсайт се показва по-високо в SERP. Най-важното е да наемете най-добрата SEO агенция в България.

Какво трябва да включва един SEO пакет?

Първата стъпка в SEO пакета е цялостен преглед и анализ на уебсайта, за да се установят всички технически SEO проблеми. Някои от ключовите дейности, включени в тази стъпка, са задълбочен анализ на уебсайта, одит на дублирано съдържание, проверка на класирането, анализ на ключови думи, проверка на неработещи връзки и т.н. След това трябва да се уверите, че вашият уебсайт ще бъде оптимизиран, за да започне да се конкурира с другите съществуващи уебсайтове.

 
САЙТ БГ предлагат ли персонализирани SEO услуги?

Да! САЙТ БГ, най-добрата SEO агенция в България, предлага персонализирани SEO услуги, които гарантират, че вашият уебсайт ще се класира по-високо в търсачките. САЙТ БГ предлага достъпни SEO пакети с персонализирани решения за различни нужди, включително локално SEO, международно SEO и SEO за електронна търговия, за да оптимизира онлайн магазините за максимални продажби. Независимо дали сте стартираща компания, микропредприятие, малък бизнес или нещо повече, пакетите, като START UP, MICRO, MINI и SMALL, са създадени, за да отговарят на вашите специфични цели и бюджет.

 
По какво SEO услугите на САЙТ БГ се различават от другите SEO агенции в България?

Като предлага персонализирани стратегии за уникалните бизнес цели на всеки клиент. За разлика от агенциите, които възприемат универсален подход, САЙТ БГ , най-добрата SEO агенция в България, гарантира, че всяка кампания е персонализирана за максимално въздействие. Ние вярваме в прозрачността и сътрудничеството, като ви държим информирани на всяка стъпка от процеса. Нашият екип от SEO експерти непрекъснато следи показателите за ефективност и адаптира стратегии, за да осигури максимално въздействие и устойчив растеж.

 
Защо да изберете САЙТ БГ като ваша SEO агенция в България?

Чрез оптимизиране на вашия уебсайт и подобряване на неговата релевантност за търсачките, САЙТ БГ, най-добрата SEO агенция в България, може да ви помогне да подобрите класирането си по ключови думи, да привлечете повече обаждания, потенциални клиенти и органичен трафик към вашия сайт. Този опит не е само теоретичен, а е практичен, благодарение на дългогодишен опит в обслужването на глобална клиентела. Експертите на САЙТ БГ са в крак с най-новите тенденции, като гарантират, че вашата стратегия е едновременно актуална и ефективна.

    От какво се интересувате?

    Поддръжка

    [email protected]

    Нашият приятелски екип е тук, за да ви помогне.

    Телефон

    +359(878) 999 - 692

    От понеделник до петък от 10:00 до 18:00

    Адрес

    гр. Бургас, ул. "Цар Ацен I" № 30A

    Нашият офис

    Drop us a line

    Please feel free to contact us if you have any further questions or concerns

    Цени за изработка на сайтове, които работят за Вашия бизнес

    Имате нужда от представителен и модерен уеб сайт с мобилна версия, който да бъде визитка на Вашия бизнес в интернет? Попаднали сте на правилното място!
    С повече от 10 години опит в изработката на сайтове, SAYT.BG е правилният избор за Вас! Открийте най-добрите цени за създаване на сайт. Ние ще реализираме Вашите онлайн бизнес идеи!

    ЦЕНИ за създаване на сайт

    сайт Стандарт

    BGN 399

    Фирмен сайт,
    личен блог

    Регистриране на домейн в регистратора.

    Прехвърляне на готов сайт на друг домейн

    Свързване с хостинг услуга или мигриране на сайт

    Създаване на лого и икона на сайта

    Административен панел за управление съдържанието в сайта.

    Модул преводач на до 3 езика

     Безплатен SSL сертификат с HTTPS протокол на домейна.

    Свързване със сигурните сървъри на cloudflaire

    Настройки на DNS записите

    Интернет протокол версия 4 (Ipv4)

    Интернет протокол версия 6 (ipv6)

    Интегрирана блог система за публикуване на статии, новини с неограничен брой страници, публикации, категории и снимки.

    Създаване на защита и двуфакторно удостоверяване при вход

    Интегриран брояч за уникални посещения

    Оптимизиране на сайта – CSS, Js, HTML, Cache, Object Cache, CDN, VPI

    Оптимизиране на снимки/файлове

    Създаване на начална страница със Слайд модул с Ваши предварително избрани и подготвени снимки.

    Странични ленти

    Страница „за нас“

    Страница „политика за поверителност“ и „условия на сайта“

    Контактна форма и страница за контакти/запитвания

    Създаване на галерия и страница на галерията

    Антиспам защита

    Форма за коментари

    Бутон за споделяне в до три социални мрежи

    Бутон за харесване на публикациите

    Създаване на резервно копие на сайта (backup) всяка седмица

    Платформа за абониране

    Платформа за вход/регистриране в сайта ви

    Интегрирани полета за Ваши реклами в сайта, управлявани от админ панела.

    Фейсбук/инстаграм кутия към вашата фейсбук страница. Бутони за харесване и споделяне.

    Създаване на до 3 бизнес имейла. Пример: info@вашият-сайт.com

    сайт бизнес

    BGN 599

    Онлайн магазини,
    B2C и B2B

    Регистриране на домейн в регистратора.

    Прехвърляне на готов магазин на друг домейн

    Свързване с хостинг услуга или мигриране на магазин

    Създаване на магазин в WooCommerce

    WooCommerce на български

    Административен панел за управление съдържанието в сайта.

    Форма за плащания с карта чрез Stripe/Woopayments

    Плащане чрез PayPal или банкова сметка

    Изчисляване на данъци

    Публикуване на до три продукта

    Създаване в сайта ви на до 5 интерактивни страници 

    Генериране на документи и фактури

    Възможност за доставка от магазина с Еконт/Спиди/CVC

    Push Notifications – Насочени броузър известия за нова статия/страница

    Създаване на лого и икона на магазина

    Модул преводач до 5 езика

    Безплатен SSL сертификат с HTTPS протокол на домейна.

    Свързване със сигурните сървъри на cloudflaire

    Настройки на DNS записите

    Интернет протокол версия 4 (Ipv4)

    Интернет протокол версия 6 (ipv6)

    Интегрирана блог система за публикуване на статии, новини с неограничен брой страници, публикации, категории и снимки.

    Създаване на защита и двуфакторно удостоверяване при вход

    Оптимизиране на сайта – CSS, Js, HTML, Cache, Object Cache, CDN, VPI

    Web Stories (Уеб сторита за гугъл)

    Оптимизиране на снимки/файлове

    Създаване на начална страница със Слайд модул с Ваши предварително избрани и подготвени снимки.

    Странични ленти

    Страница „за нас“

    Страница „политика за поверителност“ и „условия на сайта“

    Контактна форма и страница за контакти/запитвания. Интегрирана онлайн контактна форма за директни запитвания от сайта.

    До 3 различни форми или попъпи за регистрация, дарения, калкулатори на калории и др. форми

    Създаване на галерия със снимки и страница на галерията

    Създаване на Видео галерия и страница на галерията

    Антиспам защита

    Форма за коментари

    Бутон за споделяне в до пет социални мрежи

    Бутон за харесване

    Създаване на резервно копие на сайта (backup) всяка седмица/ден

    Платформа за абониране

    Изпращане на кампании с автоматични имейли до всички абонати

    Автоматично генериране на съдържанието на статиите/страниците в сайта.

    Платформа за вход/регистриране в сайта ви

    Интегрирани полета за Ваши реклами в сайта, управлявани от админ панела.

    Интегриран брояч за уникални посещения

    Фейсбук/инстаграм кутия към вашата фейсбук страница. Бутони за харесване и споделяне.

    Създаване на до 5 бизнес имейла. Пример: info@вашият-сайт.com

    сайт про

    BGN 1999

    За професионалисти

    Регистриране на домейн в регистратора.

    Прехвърляне на готов сайт на друг домейн

    Свързване с хостинг услуга или мигриране на сайт

    WooCommerce

    WooCommerce на български

    Форма за плащания с карта чрез Stripe/Woopayments

    Форма за директни плащания чрез PayPal или банкова сметка

    Автоматично следене за наличности на продуктите

    Задължителни минимални/максимални количества на поръчка

    Вариации на продуктите

    Изчисляване на данъци

    Публикуване на до 20 продукта

    Създаване на бранд/марка в Woocommerce

    Генериране на документи и фактури

    Възможност за доставка от магазина с Еконт/Спиди/CVC

    Създаване на резервации/booking

    Модул за събития и плащане на билети

    Форум с въпроси и отговори

    Страница с ЧЗВ (Често задавани въпроси)

    Създаване на дискусионен форум

    Модул за подкаст сезони и епизоди

    Създаване на лого и икона на сайта

    Безплатен SSL сертификат с HTTPS протокол на домейна.

    Интегрирана блог система за публикуване на статии, новини с неограничен брой страници, публикации, категории и снимки.

    Административен панел за управление съдържанието в сайта.

    Свързване със сигурните сървъри на cloudflaire

    Настройки на DNS записите

    Интернет протокол версия 4 (Ipv4)

    Интернет протокол версия 6 (ipv6)

    Създаване на защита и двуфакторно удостоверяване при вход

    Оптимизиране на сайта – CSS, Js, HTML, Cache, Object Cache, CDN, VPI

    Web Stories (Уеб сторита за гугъл)

    Интегрирана онлайн контактна форма за директни запитвания от сайта.

    Фейсбук кутия към вашата фейсбук страница. Бутони за харесване и споделяне.

    Интегрирани полета за Ваши реклами в сайта, управлявани от админ панела. (ads.txt file)

    Интегриран брояч за уникални посещения

    Оптимизиране на снимки/файлове

    Създаване на интерактивна начална страница с Header/Footer/Menu

    Създаване на до 5 менюта

    До 3 странични ленти с джаджи по избор

    Създаване на интерактивна страница „за нас“

    Страница „политика за поверителност“ и „условия на сайта“ и „бисквитки“

    Контактна форма и страница за контакти/запитвания

    До 10 различни форми или попъпи за регситрация, дарения, калкулатори на калории и др. форми

    Създаване на до 5 галерии със снимки и страници на галериите

    Създаване на до 5 видео галерии

    Антиспам защита на всички форми в сайта

    Форма за коментари с антиспам защита

    Бутони за споделяне в НЕОГРАНИЧЕН БРОЙ социални мрежи

    Бутон за харесване в до 10 социални мрежи

    Създаване в сайта ви на до 20 интерактивни страници

    Image zoom – Ретина на снимките

    Създаване на до 3 интерактивни страници с публикациите ви в социалните мрежи

    Push Notifications – Насочени броузър известия за нова статия/страница

    Създаване на резервно копие на сайта (backup) всеки ден

    Платформа за платено или безплатно абониране / членство

    Изпращане на кампании с автоматични имейли до пакет с абонати (+7000 абоната)

    Автоматично генериране на съдържанието на статиите/страниците в сайта.

    Платформа за вход/регистриране в сайта ви

    Визуален преглед на вътрешните връзки

    До 20 бизнес имейла с името на сайта. Пример: info@вашият-сайт.com

    Свързване на бизнес имейлите ви с имейла ви в gmail, yahoo и др. за да получавате всички имейли от всички пощи на една поща

    Добавяне на джаджа със съдържание под контента на всички или целевите страници/статии

    Забрана на линкове в коментарите

    Експортиране на съдържанието на сайт в няколко сайта

    Имейл с името на сайта. Пример: info@вашият-сайт.com

    УЛТРА СПЕЦИАЛ

    BGN 29 на час

    Многоезичен сайт, недвижими имоти, сайт за обяви или новинарски сайт с висок трафик

    Всички модули/джаджи и функции по заявката на клиента.

     

    САЙТ.БГ не е оформен от една идея или концепция. Въпреки че имаше една отправна точка; един принцип, който неговите основатели обещаха никога да не нарушават:

    Дизайнът е функция.

    © 2009-2025 SAYT.BG / САЙТ.БГ Всички права са запазени!